Samsung UE46F6740SS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 76 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung UE46F6740SS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

KiesErwin 08-04-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6740SS

Voor veel content is het beeld erg mooi. Maar kijk je bijvoorbeeld voetbal, waarbij het beeld over het voetbalveld beweegt dan zijn er duidelijk vlekken zichtbaar.
Volgend Samsung hoort dit bij dit type scherm. Mijn exemplaar is wel omgewisseld omdat er permanent even vlek in beeld was. Maar de vlekken bij een bewegende camera op over een effen vlak zijn nogsteeds zichtbaar.

Ik zou deze tv niet aanraden aan vrienden.

Dennis272 16-03-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6740SS

Een fantastische tv, goed beeld, makkelijk in te stellen. Een groot nadeel heeft deze tv wel, de stekkerverbindingen aan de achterzijde van de tv zijn haaks op het toestel dus de tv kan nooit helemaal plat tegen de muur aan omdat deze verbindingen uitsteken. Mijn 40 inch ue40es6800 heeft deze aansluitingen geïntegreerd en zijn vanaf de onderzijde gezien in te steken.

Gekocht bij Radiovonburg in Rotterdam, superservice en prijs.

van de Water 103001 15-02-2014

Hallo ik ben André.
Het geluid is voor een t.v. redelijk tot goed ik maak altijd gebruik van mijn surround systeem.
Beeldkwaliteit geweldig behalve analoog maar dan weet je ook gelijk het verschil.
Heel makkelijk in gebruik alles vind zichzelf(spelenderwijs)
Mooi strak even wennen ben altijd dikke rand eromheen gewend.
Duurzaamheid weet ik nog niet heb het apparaat sinds kort,heb alle vertrouwen ook vanwege de uitstekende behandeling in de winkel door het personeel.Klasse
Groeten André

Sean 101201 14-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6740SS

De tv is heel mooi vormgegeven. De rand is maar 6mm, waardoor deze bijna helemaal weg valt. Het 3D effect is een mooie optie. De 3D documentaire zien er heel mooi uit in de app 3d. Een top tv voor een top prijsje.

Ronald en Jacqueline 13-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6740SS

Mooie strakke vormgeving, scherp beeld en vele mogelijkheden. Dual core processor, dus geen trage werking. Het geluid komt goed tot zijn recht in combinatie met mijn sound bar. Kortom: goede aankoop!

TedHans 10-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6740SS

Geluidskwaliteit is zonder meer goed en goed af te stellen. De beeldkwaliteit is prachtig, haarscherp, 4 mogelijkheden tot instellen. De mogelijkheden zijn ontelbaar, zijn nog steeds bezig alles te ontdekken. Het gebruiksgemak is samen met de gebruiksaanwijzing prima te doen, de vormgeving verdient echt een dikke 10! Duurzaamheid kan ik nog niets over zeggen, daarvoor hebben we de TV nog niet lang genoeg. Maar een absolute topper, een echte aanrader.

Goos 10-02-2014

Hoe zit het met de kijkhoek? Ben van plan deze tv aan te schaffen. Heb nu een panasonic plasma welke nagenoeg geen kijkhoek heeft..

Meüs 08-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6740SS

Zijn zéér tevreden met de gemaakte keuze voor een Samsung TV met deze eigenschappen.
Fraaie vormgeving, kleine omranding, niet spiegelend rand. Dank zij de hogere frequentie, een fantastische beeldweergave.
Voor de geluidskwaliteit hebben we een bar-speaker
toegevoegd omdat onze geluidswens hoger dan van de gemiddelde kijker/luisteraar lag.
Deze TV is een echte aanrader!

J. Daniels 07-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6740SS

We hadden hiervoor nog een oud model, breed, dik , zwaar model en iedereen zei ons dat het geluid niet zo goed is bij een led-tv. Nu is ons dit hartstikke meegevallen. We hebben hem een paar dagen dus ik denk als het weekend is en we echt tijd hebben dat we nog veel meer mogelijkheden ontdekken, maar we zijn al héél tevreden. Vooral het gemak en de duidelijkheid . Geweldig en vlgs de kinderen hadden we dit veel eerder moeten doen!

C-Pain 06-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6740SS

Wat een mooie tv. Hij beschikt over HDMI-CEC waar heb bedienen van aangesloten apparaten mogelijk is via 1 afstandsbedieninig. Via tweakers gathering kun je de ideale beeld calibratie instellingen vinden. Echt een gave tv met veel mogelijkheden.

A. Vlieger 04-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6740SS

Geweldige beeldkwaliteit, echt een haarscherp beeld.
Ik ging van een 32 inch naar een 40 inch dus echt een grote verandering maar na 1 dag al volledig gewend!
Moest wel een beetje wennen aan de " voet" maar deze past er eigenlijk super mooi bij!
Ben erg tevreden over deze tv!

Maus2812 04-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6740SS

Zeer scherp vormgegeven Televisie, die qua mogelijkheden ver voorloopt op zijn concurrrenten. Het geluid en het energieverbruik zouden wat verbeterd kunnen worden. Desalniettemin een goede Televisie voor een acceptabele prijs.

kijkzicht 03-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6740SS

We hebben nog maar een paar dagen dus moeten nog wennen. Maar het beeld is mooi, net alsof je in de bioscoop zit.

Long.Banh 03-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6740SS

Het heeft een simpele uitleg,goeie beeld kwaliteit frequentie en beeldverversing en een dual core. Het is een snel energie besparende tv.

Inge2803 02-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6740SS

We hebben de tv nu een paar dagen in ons bezit en tot nu toe voldoet de tv aan onze verwachtingen. Goede beeldkwaliteit. De tv is niet moeilijk te bedienen, erg gebruiksvriendelijk. Via smart hub kun je talloze apps downloaden en op het internet surfen. Kan nu al wel met zekerheid zeggen dat dit een toestel is waar we jaren kijkplezier van zullen ondervinden.

Dhr. Bonsel 01-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6740SS

Het is wel erg wennen aan alle nieuwe functies, mooi dat het allemaal mogelijk is. Ingewikkeld wel voor een computer leek. Ik zal even moeten gaan wennen.
Beeld en geluid zijn erg mooi, ook de vormgeving is super.

Kawa 31-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6740SS

Mooie tv met vele mogelijkheden, makkelijk te installeren, mooi beeld. Geluid is wat minder, maar dit is een bekend probleem bij smart tv's. Met een goede versterker is dit prima op te lossen.

Marchellio 30-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6740SS

Prachtig design, zeer plat en mooie voet. 46 inch groot scherm, maar echt niet te groot voor onze 3 m afstand.
Zeer scherp beeld, zeer veel mogelijkheden. 3 D werkt met actieve brillen, apparaten makkelijk te koppelen.

Roland1908 29-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6740SS

Een paar dagen in het bezit van de UE46F6740 en voor mij een waar Top Tv. Zeer goed geluid voor het normale tv gebruik dus je hoeft niet altijd je soundbar/versterker aan te hebben. Mooi vormgegeven tv met een dunne lijst. Tip: door de 6mm omlijsting kan de tv kleiner lijken dan dat hij in werkelijkheid is en zeker vergeleken met de oudere tv's. Let hier op om teleurstelling te voorkomen. De mogelijkheden zijn enorm: 3D, App's , Chatten of internetten het kan allemaal. Wifi verbinding kan en werkt goed maar bedraad aangesloten op je netwerk is net even beter. De tv is sneller/stabieler en dan komt de tv beter tot zijn recht. Kortom een mooie en goede smart-tv met zeer veel mogelijkheden.

Johanator 28-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6740SS

Goede tv. word het meest gebruikt voor gamen en is daar perfect voor. Vormgeving is heel mooi afgerond met zeer dunne randen. Het gebruikers gemak loopt soms niet helemaal soepel, vooral als je iets moet typen dan duurt dat nogal lang voordat je hebt wat je wilt. Net als ik al zei is hij perfect voor gamen, omdat de beeldkwaliteit echt super goed is. ook blijft het beeld scherp tijdens snelle scenes in het spel.

Marcel Burgers 28-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6740SS

Geluidskwaliteit is slecht. Totaal geen lage tonen. Je bent bijna verplicht om een geluidsset erbij aan te schaffen. Beeldkwaliteit is prima voor elkaar. Samsung heeft een hoop keuzes dus hier kun je weinig over zeggen. Er zijn een hoop mogelijk wat betreft internet gebruik, Youtube etc etc. Hierbij is het gebruiksgemak ook helemaal top...gewoon logisch zoals het hoort. Vormgeving is prima, gewoon strak.

Aristos 28-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6740SS

Beeld goed en zeer stabiel
Mogelijkheden zeker i.c.m Samsung Smartphone (in mijn geval S3)geweldig.
Gebruiksgemak met afstandsbediening niet optimaal vanwege het online toetsenbord. Ik verwacht een app op mijn S3.
Vormgeving subliem,
Duurzaamheid kan ik nog niet beoordelen.

arie van aken 51 27-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6740SS

ik ben er pas twee dagen mee bezig wat ik tot nog toe heb ervaren is geweldig de bedenkingen over het formaat vielen reuze mee vorige apparaat 82 cm deze 116 ik kijk vanaf vier meter en geen turen bij de 82 daar heb ik bij dit formaat 116 geen last van

Yolo18 27-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6740SS

Mooie strakke tv. Haarscherp beeld en er zijn vele mogelijkheden .
Mooie app's , gebruiksvriendelijk .

Installatie gaar eenvoudig.

naammarco 29-01-2014

Beste Yolo,
heb deze tv ook gekocht,maar ik krijg het beeld op de een of andere manier niet goed afgesteld.
Hebt u of andere misschien wat tips voor mij ivm met de afstellingen van het beeld enz.Alvast vriendelijk bedankt.
mvrgr Marjo

Jaban1974 26-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6740SS

Een mooie televisie, scherp beeld en ontzettend veel mogelijkheden. Wel even zoeken hoe je hem goed kan koppelen aan de laptop e.d.

1977Paul 26-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6740SS

Het is een waanzinnige TV met prachtig beeld en heel veel mogelijkheden.
Geluid valt me een beetje tegen maar via de SPDIF uitgang over de receiver is het waanzinnig.
Het menu is overzichtelijk en binnen 15 minuten kun je genieten van alle mogelijkheden die deze TV te bieden heeft.
Wij gebruiken een UPC HD Mediabox, er is een IR verlengkabel meegeleverd, deze leg je voor de IR ontvanger van je mediabox en kun je direct bedienen met de Samsung afstandsbediening. Ook mijn Sony receiver en DVD/HD Recorder functioneren goed met de Samsung afstandsbediening.
Het design van de TV is prachtig en de omlijsting is minimaal.
NETFLIX bied leuke content vooral de kinderen vinden het fantastisch.
Je telefoon als afstand bediening gebruiken of foto/video weergeven vanaf je telefoon/tablet werkt goed en zeer eenvoudig. Films afspelen via USB harde- schijf en NAS werkt ook goed, tot nu toe nog geen video-formaat tegengekomen wat niet afspeelt.
Ik heb nog lang niet alle mogelijkheden ontdekt maar kan zou deze TV aan iedereen aanraden.